26 Mart 2014 Çarşamba

a whole lot of thinking


ne yapacağımı şaşırmış durumdayım....
ilk defa ne yapmama gerektiğini bilmiyorum öyle blogları açıp bakıyorum bir sürü emek evet daha yeniyim güzel şeyler yapabilirim biliyorum ama neresinden başlayacagımı bir türlü bulamadım varmı bana yardım etmek isteyen bir hayırsever blogger arkadaş :/



boş boş bakıyorum şunu yapayım şunu ekleyi diyorum elde var sıfır :( 
bi gaza geldim blog actım :) aklımda deli sorular diyorum sen ne yapacaksın ki burda aldın basına belayı :)
dedim önce bloglardaki izlenimlerim hoşuma gidenleri nerden neler ögrendigimi paylaşayım bari 
bir buse değilim 
bir su değilim 
bir arzu hiç değilim :D 

benimde kendi çapımda işe yaradıgım noktalar var :D mesela harika eyeliner sürebiliyorum demek isterdim ama 5 ayda :D birazcık ögrenebildim...
bunlar hep üstteki bloggerların sucu :) en çok busenin :D sürdü eyelineri insatgramda paylaştı :) bihter makyajı yaparken su ile tanıştım böyle bi sevimlilik olmaz olamaz :) sanırsın ruh eşim bonun kadar güzel makyaj yapamasımda ondaki öz güven ve sevimlilikten bendede var :) ay tek tek kimi yazıcam ben herkesten birer birazcık parçalardan oluşmuş bir garip tubiyim işte :) sosyal bir anne :) büyüyemeyen zıbır bir genç kadın bi çare bulucam ilk neyi paylaşmam gerektigi konusunda :)
dip not :hımm bide ojemrujumrimelimidee unutmayayım





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder