11 Nisan 2014 Cuma

Azis - Азис

Vasil Troyanov Boyanov :) azis   Азис  ne derseniz
4 senedir aralıksız takibinde oldugum hayat dolu neşeli kıpır kıpır kendini tekrar etmeyen yeniliksever biri
alışılmışın aksine sürekli imaj değiştiren bir şarkısı bir şarkısını tutmayan bulgarca bilmeyeni bile alıp götüren bir müzik bir ses (kimdir nedir diye bakmak isterseniz )
hatta bulgarca bilmememe rağmen tüm şarkıları ezbere bildigim kişi :)
bir iki garipsemeden sonra (hani filmlerde deriz ya bu filmi 40 kere izledim diye) şarkılarını gün içinde bile ne kadar dinlediğinizi anlayamayacaksınız :)
türkiyede bursa ve istanbul konserleri düzenlemiş ankaraya hiç gelmemiştir :)
ama o müthiş enerjisiyle bırakın türkiyeyi yawaş yawaş dünyayı sallayacak gibime geliyor :)
bir bayan olarak giyim tarzına hastayım. ama bütçemizi aşar :) hele bir botları var
https://www.facebook.com/pages/Azis-Turkey-Fan/547689635247048


4 yorum:

  1. Yeni blogun hayırlı olsun canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim hayırlı olur inşallah :)

      Sil
  2. yaaa Azis'i tanıyan başka insan evladı var mıydı yaa??? ben de çok seviyorum şarkılarını, çok eğlenceli, disko disko... :) geçen sene Bulgaristan'a tatile gitmiştik, konseri vardı ama biz döndükten sonraydı çok üzülmüştük.
    klipleri bir tuhaf, aşırı seksist, erkek ama feminen kostüm ve imajları tamamen pazarlama tekniği bence.
    Bulgaristan'da çok meşhur. tv programı vs vardı bir ara Hadise'yi konuk etmişti falan.
    Kendisi Bıulgaristan çingenesidir. ekşi sesinden de anlaşılabilir. ailecek seviyoruz şarkılarını.

    YanıtlaSil
  3. Bende sana katiliyorum pazarama taktigi erkek oldugu konusunda cok sewimli bisey herseyden once bursaya geliyor senede 12kere izleme sansimin olmayacagini biliyorum ama cok isterdimeglencenin sibi resmen sıkı takipcisiyim 😁

    YanıtlaSil