17 Nisan 2014 Perşembe

evde saç açma (sadece boyalı saçlar için)

nereden başlasam bilemedim ben sacımı evde boyuyorum neden ?
 derseniz kuaförde kavga etmememek için
çünkü benim istedigimi değil tutturabildigi tonu bana yutturmaya çalıştıkları ve ısrarla keselim dedikleri için KUAFÖR  kullanmıyorum ツ
bu aralar




öncelikle saçım
ana sacım bu renkti 2 sene kuaförde son 1 senedirde kendim eve boyuyordum röfle bile yapıyorum ツ





kuaförden mutlu ayrılamayınca canıma tak etti ben küllü sarı platin krepe balyaj istiyorum o gidiyor balyaj yapıyor karamelli küllü sarı yapıyor ...
küllü sarı diyorum tek renk röflesiz hayır efendim bu saça olmaz kaldırmaz ツ
iz olmayacak ışıltı gibi diyorum sacımın dibinden ucuna cetvelle çizilmiş gibi balyajlar vs vs bla bla
kuaför triplerini bilirsiniz ne çekiyoruz ya ツ
neyse son kuaförden çıkmış son saç sacım ve bu ve dipler gelince  bi daha gitmiycem kendim boyuycam dedim ツ

dikkkatttttttttttt gittim kendime
(herzaman bu renk veya loreal ile boyuyorum daha sonra bahsederim daha yeniyim )
koleston küllü sarı köpük boya aldım kullanan herkes memnun kalınca ツ ilk denemem o olsun istedim
boyayı hazırladım saçıma sürdüm ilk 5 dakika ilk defa köpük kullandıgım için boyanın böyle olacagını düşündüm sonra içine bakayım derken ツ


kendimi suyun altında buldum bir yandan agladım bir yandan yıkadım ne mi oldu GÜZEL insanımız boyanın içindeki küllü sarıyı almış 3/4 koyu kestane koymuş 
o sarı sacımı kapamak istesem hemen kapansın desem bu derece boya tutmazdı şans işte ツ


arkadaşıma nasıl bulaştırmadan boyuyorum onu göstermek için  dakika dakika resimledim ツ
boya anı ve sonrası 
baş agrısından ağlamaktan ölüyorum tabiri caizsse saçıma s..tım diyorum 
akşam oldu kapandı her yer boya alıcak yer yok saçlarım yıpranacak oriyelde kullanmıyorum 
nasıl akıcak nasıl yapıcam dedim akşam eşimin kapıyı açınca  yüzündeki ifade aklımdan gitmiyor şakayla karısık dalgasınıda geçse üzgünüz aile boyu kullan alışırız falan filan duramıyorum ki sabahı sabah ettim bütün blogları saçla alaklı nere varsa gezdim yurtdısındaki bloglardan birinde c vitaminiyle boyanızı akıtın diye bir gönderi buldum.sabahı sabah ettim eczaneye bere ile gittim ツ

  
 malzemeler;
  • herhangi bir marka c vitamini tableti (20li tabletin 10 tanesini kullanıyoruz)
  • ingiliz karbonatı( yarım paket)
  • herhangi bir şampuan  
10 tableti kırıp iyice eziyoruz üstüne  yarım paket ingiliz karbonatı sonrada alabildigine sampuan bekletmeden 

köpürürken hemen saçımıza sürüyoruz 
tam 2 saat bekletip yıkıyoruz
sonuç 40 tablet (2kutu vitamin)
4 gün boyunca yaptım ツ

ilk gün 10 tabletten sonra





boyayı akıtıyor sacımı yıpratmadı şimdiki saçlarım diger postlarda 5 gün yaptım 6. gün
koleston doğal renkler vanilya sarısı ile boyadım


saç açma maceram bu tonla son buldu ツ
1 hafta içinde hem esmer hem sarısın oldum 
dip not bu koleston vanilya sarısı ilk gün acık yıkadıkça koyulaşıyor ツ
 şimdi ayda bir boyadan 2 gün sonra 5 vitaminle bunu yapıyorum
platine kadar yolu var hem portakal rengini geçiriyor hemde ışıl ışıl doğal oluyor iz bırakmadıgından ツ
yorumlarınızı bekliyorum ....









226 yorum:

  1. hohohohooo suan ayni islemlerin ikinci ve bekleme asamasindayim :)))
    ya sctim ya ciktim hadi bakam ;)

    blogunuza bayildim bu arada

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler sizdede başarılı oldumu
      blogu actık ama yayınları yapamadım ttnet yüzünden ツ umarım sizdede işe yaramıştır sevgilerrrr

      Sil
    2. denemeeeeeeeeeee internete sonunda kavuştum çoook özür dilerim geç oldu dimiii ツ

      Sil
    3. tatlım sonucunu yazarmısın açıldımııııııııı ツ
      ikinciye geçtiğine göre açıldı

      Sil
  2. Merhabalar, saçlarım kendimi bildim bileli röflelidir. Bir hafta öncesi saclarimi komple neva color'un platin sarısına boyamaya karar verdim ve arkadaşımın yardımı ile boyadık. Sonrasında saclarımı yikayinca şoka girdim benim.saçlar koyu gri gibi bşy oldu ama yikadikca renk açılmaya başladı ama istedigim sarıyı elde edemedim. Demek istedigim, c vitamini karbonat ve sampuan karışımı ile saç rengimi güzel bir sarıya dönüştürebilirmiyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba yasemin internet problemim yüzünden çok uzun zaman sonra cevap dönebildim çoook özür dilerim
      neva color ile bende 2 kez boyadım 1 seferinde gri ikincide isee kızıl portakal arası bir saç elde ettim aka aka karamele döndü diyebilirim

      boyayı çok akıtıyor şöyle söyleyeyim bende küvet var küvette kahverengi su dolmuştu bi dene zararlı değil inşallah yararını görürsün ツ
      bende işe yaradı :)

      Sil
  3. Arada röfleli saçlarıma dip boyarken saçlarım yeşilleniyor, arap sabunuyla 3. 4. yıkamada akıyordu ama bu daha kısa süreli bir çözüm bir daha ki sefere deneyeceğim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arap sabununu ilk defa duydum bildigimiz sabun dimi sarimi sacin seninde

      Sil
    2. Evet platine yakın ancak kuaförüm sağ olsun aralara azıcık bal rengi at demiştim neredeyse aralar siyah oldu, seren serengil modeli oluştu resmen saçım yancak diye de açtırmadım yarın deneyeceğim çünkü koyu boyaların altı sarı umarım açılır :(

      Sil
    3. Arap sabunu çok kurutuyor diye ben normal beyaz sabun kullanıyorum, üzerine de şampuanlıyorum o da iş görüyor yeşillenmelerde özellikle..

      Sil
    4. offfff benim saçım kıvırcık sabunla düşünemiyorum ama sabun rengini akıtmazmı acaba

      Sil
  4. Ya arkadaşlar acil bisey sormak istiyorum ben de ingiliz karbonati yok Dr.Oetker karbonati var o olur mu acaba ya yardimci olur musunuz ?

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar acil bisey sormak istiyorum ben de ingiliz karbonati yok normal Dr.Oetker karbonat var o olur mu acaba yardimci olur musunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gokcecim onun miktari cok az gelir ezcaneden alabilirsin 2, 99du sanırım

      Sil
  6. Şampiyon kaç miktar koyucam acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şampiyonu göz kararı koycan 1 cay bardagı civarında

      Sil
  7. merhaba. saçlarımın doğal hali koyu kumral, küllü açık kumral olsun istedim ve boyattım. açıcı olmadan tek seferde tutmuyomuş şu an dipler turuncu bakır gibi parlıyor . bu işlem o bakırlığı alır mı napar? eski rengime dönmek için gün sayıyodum resmen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o bakırlıgı alır kesinlikle denemekte fayda var ツ tek seferde tutmaz ama 2 ci seferde sabitlersin 3 de tam sonuç ufak bi tüyo bir önden basla boyamaya bir enseden başla açıcısız 3 boyamada tutacaktır

      en güzeli boyatmamak aslındada bunu boyadan sonra anlamak kötü ツ

      Sil
  8. Şimdi bi dakika sen diyorsun ki o karbonatlı karışım saçın rngini açtı.
    Kusura bakma şoktayım az biraz. O nasıl iş ya ben saç rengini açmaya çalışan kişilerdenim bunu bilmiyordum. Yakmadan bir de ama çok sevindim.
    Deneyelim bunu belki yine yeniden sarartabilirim kendimi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acti kuzum resimde iste blog acacagimi bilseydim videya cekerdim sadece boyali sacta ise yariyor kalkip dogal sacin acilmasini kimse beklemez heralde boyayla etkilesiyor rengini akitiyor kshverengi su cikti durularken dene ;)

      Sil
    2. Denenecektir. Şahane olacak bence :)

      Sil
    3. sonucu bekliyorum olumlu olsun
      olumsuzu kaldıramam ツ sen yapamadın bişi eksik der çıkarım ツ

      Sil
    4. Olumlu sonuçlar bünyeniz altına hmm bak uyanıklık bu ama :))
      Bildireceğim bakalım :)

      Sil
  9. Merhaba, benim de sacimda siyah boya var en son iki ay once boyadim. netten bu yontemi okuyup iki kez denedim ama sacimda acilma olmadi sizce devam etmeli miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sengulcum altinda hangi renk boya var benim sari vardi akti hicmi akma olmadi renginde :(

      Sil
  10. merhaba saçımı siyah sonra kızıl sonra sarı ve sonra siyah ve tekrar açıksarı 2 ay önce de siyah yaptım yıllar 2 yıl içinde. şimdi korkuyorum kuaförde açtırmaya. okuyunca çok mutlu oldum hemen bu akşam denemeye başlıyorum. sonucunu yazarım. Teşekkürler paylaştığınız için inşallah açıcısız kurtulucxam siyahtan :)

    YanıtlaSil
  11. merhaba saçımı siyah sonra kızıl sonra sarı ve sonra siyah ve tekrar açıksarı 2 ay önce de siyah yaptım yıllar 2 yıl içinde. şimdi korkuyorum kuaförde açtırmaya. okuyunca çok mutlu oldum hemen bu akşam denemeye başlıyorum. sonucunu yazarım. Teşekkürler paylaştığınız için inşallah açıcısız kurtulucxam siyahtan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insallah olur tatlim bekliyorum hayirli haberlerini ★

      Sil
  12. Çok güvendim şu an saçıma uyguladım beklemekteyim bakalım sonuç hüsranmı yoksa mükemmelmi olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah olur sinemcim bekliyorum yorumunu

      Sil
  13. ben az önce işlemi bitirdim bayanlar... saçımı 1 sene siyah kullandım sonra açtım bi anlık kararla yoğun bir oriel yardımıyla hazal sarısı yaptım yetmedi 2 gün geçmeden dedim az daha oriel süreyim az daha açılsın rengi. bu sefer saç açıldı evet ama inanılmaz derecede yandı :( sinirimden oturup ağladım o sinirle gittim saçımı kahve yaptım. sarıya karşı bi antipatim oldu birden saçımı sarı sevdasına yaktığım için :))) kahve yaptım ama bu seferde ara renk olduğundan sevemedim , üstüne tekrar siyah boyadım hemde lorealin gece siyahına inanılmaz yoğun bi siyah:( ve iki gün sonra pişman oldum çünkü sarı daha iyidi. yaklaşık 2 ay olacak nerdeyse bu fettan siyahla dolaşıyorum... bu arada saçımdaki yıpranma şöyle saçımı ıslak taradığım zaman uçlar tarakta kalıyo tarayamıyorum kopuyor yani resmen tutam tutam.. yani oriel ya da benzeri bi ürünle açmam imkansız.. bu işlemi dün gece öğrendim araştırma yaparken baktım eldeki malzemeler hemen deneyim dedim :))) sonuç ise saçım 1 ton açıldı uçları ise 2 ton açıldı. he bu arada beyaz sabun yönteminide okumuştum başka bi yerden onlada saçımı yıkadım.. çok memnun kaldım pazartesi bi eczaneye gidip alabildiğim kadar c vitamin ve karbonat alıcam sürekli tekrarlıcam :)) çok mutluyum teşekkürlerrrr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlimmm nedir son durum açıldimi iyice ¿

      Sil
  14. Cok sevindim hem yorumuna hem sacinaa

    YanıtlaSil
  15. Mrb bende saçlarımı 11gün önce fln siyaha boyadım şimdi çok pişmanım.öncesinde kahveler vardı.şimdi nasıl yapıcam benim saçımıda açar mı karbonat

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denemelisin bence rengini akitiyor
      bak senden once yorum yapan arkadasa ♧♣

      Sil
  16. merhaba benimde kızıl saç maceramdan sonra bu işlem ilaç gibi geldi :) sadece 1 saat beklettim ve küvet kıpkırmızı olmuştu tüm boya aktı gitti nerdeyse..
    bidaha kızıl mı tövbe :) kumrala devam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cook sevindimmm
      Yorum icin tesekkurler
      Kumral candir 😂

      Sil
    2. benimde şuan kızıl bu işlemi yapsam akar mı acaba:(

      Sil
    3. Mukkaddercim firdevsinki akmis seninkide akacak buyuk ihtimalle :)

      Sil
  17. Bnm sacimda kullu sari renk boya var yesillik turunculuk her sey var bu yaptiklarinizi denesem bi faydasi olur mu bn sac rengimi daha cok acmak istiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende dip boyami kulluyle yapiyorum aliyor o kizilligi yesilligi dene umarim memnun kalirsin

      Sil
    2. Tatlim peki sacta yipranma yapiyor mu? Birde sac rengimi biraz daha acar mi ?

      Sil
  18. merhaba
    benim saçım sarıydı çok sıkıldım değişiklik olsun die boyatmaya karar verdim boyattım bakır ama bildiğin turuncu oldu sonra onun üstüne bakır kahve boyadım kızıl oldu kızılıda istemiyorum ve ilginç olan iki haftada saçımda hiç akma olmadı

    YanıtlaSil
  19. Yok yapmiyor ya sadece boyayla etkilesime geciyor ;)rengini akittigindan haliyle rengide aciliyor

    YanıtlaSil
  20. Yazı yazdım ama sanırım olmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi bu beklemedeydi :(

      Sil
    2. Olmadı işe yaramadı saçım hiç açılmadı

      Sil
    3. Ne renktiki sacin (︶︿︶) uzuldum

      Sil
    4. Bir sürü yorum yazdım ama sanırım gelmedi sacımda ıken de yazdm gelmedi belki kullandıgım vitamındendi bilemem ama ingiliz karbonatı kullanıyorum cilt için ve saç için o vardı sadece eczaneden vitamın aldm aspirin c vitamını 10luk baska yoktu saçlarım daha önce siyahtı uzattım açık küllü kahve kullandm daha sonra beyazlarım çok belirgindi siyahda o kadar cıkmıyor siyahda çok karartıyo cildimi koyu kahve sürdüm ama bi kez sürdüm pişman oldum oda açılmıo

      Sil
    5. Degisik vitaminle denemedim ama aynidir canim rengini kirmak icin kullu kumral alman lazim biraz idare edeceksin mecbur onuda komple boyama madem beyazin var saclarini tutamlara ayir mesela bir tutam sacta 2 cizgi dis fircasiyla surup biraz golgelendirebilirsin

      Sil
    6. Küllü kumral kullandım ama çok ugrastım saçlarım geç uzuyor işde o arada koyu kahve yaptım cunku beyaz siyah ve saçlarımda kül rrngi garıp duruyordu bi memnun kalamafm saçlarımdan ya bugday tenliyim ve yanaklatım cabuk kızarıyor ne saçımı bı hake soktum nede yakısacak renk buldum memleketim küçük bir yer adam akıllı kuafor zor aradıgınıda bulmak zor ya bulamazsın ya pahalı

      Sil
    7. Ben 1kez kullu kumral
      Acik kullu kumral
      Vanilya sarisi
      Tekrar vanilya sarisi
      Sonra organic boya buldum platin sarisi kalin krepeyle rofle yaptim
      Anca oturuyor uzulme canim bir dunya para alip kendi istediklerine gore boyuyor kuaforler ne yazikki
      Ya yesil oluyor ya kapkara yada turuncu mailime sacinin resmini atarmisin dibini ucunu yuzun gorunmesede olur

      Sil
    8. Belki yakalamisimdir senin toonunu oneride bulunayim gormeden bisi diyemem

      Sil
    9. Gönderdim umarım doğru gönderdim

      Sil
    10. Tubi yazı yazdım ve mail attım ama gelmedi mi

      Sil
    11. Yazi buysa geldi de mail gelemedi 😂

      Sil
    12. Mailde attım resim

      Sil
  21. Merhabalar saclarimi siyaha boyamistim cok pismanim bi ton acilma istiyorum sizce denemeli miyimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlim denemeden bilemiycem sari zeminden kestane akitti kizili arkadaslar denemis olmus dene umarm faydasi olur ¯\_(ツ)_/¯

      Sil
  22. Benim orijinal sac rengim siyahti ama tubicim :) bi ton koyu duruyor boya o aksin istiyorum ama yardimci olur musunn acabaaa

    YanıtlaSil
  23. Benim orijinal sac rengim siyahti ama tubicim :) bi ton koyu duruyor boya o aksin istiyorum ama yardimci olur musunn acabaaa

    YanıtlaSil
  24. Bunu dene diyecegimde sari sacta akiyor iste ani donuslerde pismanlik giderici sende ana renginden acik bi ton yoksa sanirim ise yaramaz gozle gorulmez buyuk ihtimal Arkadas yazmisti yukarda arap sabunuyla akitiyormus oda sacini bana atabilirmisin resmini ¯\_(ツ)_/¯ benden sana tavsiye sakin actirma

    YanıtlaSil
  25. Cok tesekkur ederim.tubicim tavsiyeler icin.nasil atiliyor fotograf burdan bilemedim ;)

    YanıtlaSil
  26. Mrb bende şimdi aldım c vitamini yalnız benim diplerim 3 parmak kadar geldi uclari da siyah bunu kullanınca dipleriyle uclari farklı renk olmaz dimi rengârenk olmak istemiyorumda:)

    YanıtlaSil
  27. meri.stnbl tubicim :))

    YanıtlaSil
  28. Merhabalar bende c vitamini aldım.. sacimi 6 ay önce siyaha boyamis tim şimdi 3 parmak kadar dibim geldi...uclari siyah diplerim de kendi rengi şimdi ben uygulamayı yaparsam diplerimle uclarin rengi farklımi olur rengarenk olmaz dimi..

    YanıtlaSil
  29. Ya tubi c vitamini aspirin var baska yok ne yapim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aspirinin c vitamini dimi marka farketmiyor

      Sil
    2. Evet ben bunişi beceremedim

      Sil
  30. Streçle saçları sariyomuyuz yoksa öyle acıkmi beklicez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acik beklettim ben sac hava aldi strecle denemedim istersen dene ama heruerim yapis yapis olmustuu

      Sil
  31. Merhaba saçımda şu anda beyazin ustune kizil onun ustunde de mor var ve tekrar açik bi renk yapmak istiyorum boyayi akitmamda yardimci olur mu bu yontem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlim buyuk ihtimalle olucak. Denemeden bilemiyoruz
      Denersen sonucunu bekliyorum insallah olur

      Sil
  32. Merhaba kızlar. Bu yöntem gerçekten müthiş.Kızıl, kahve, yeşillenen saç, turuncu falan derken bütün rezillikleri yaşamış biri olarak diyeceğim şu; kesinlikle deneyin. Ben de her zaman işe yaradı. Şimdi yine turunculuk oldu saçımda kuaför yüzünden hazırlamaya başlıyorum şimdi karışımı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa coook sevindim bazi arkadaslarda ise yaramiyor bazimizda yariyor bilgilendirmen icin tesekkurler ¯\_(ツ)_/¯

      Sil
  33. sizin verdiğiniz malzemeleri nereden temin edebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eczaneden vitamin karbonati alabilirsin sampuan farketmiyor her marka olabilir

      Sil
    2. teşekkürler yarın alıp bende uygulamayı düşünüyorum

      Sil
    3. Umarim yarari olur

      Sil
  34. mrblar karbonat ve şampuanın miktarları ne kadar olmalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarim cay bardagi kadar karbonat sampuani goz karari ekle

      Sil
  35. merhabalar ben saçımı önceden siyaha boyatıyordum sonra çikolata kahveye boyamaya başladım kendim boyuyorum saçımı üst kısımları koyu çok değil ama orta kısımları açık renk duruyor çok kötü görünüyor tekrar koyulaştırmak da istemiyorum acaba bende sizin bu karışımı uygulasam benim saçımda açılır mı çok merak ediyorum umut var mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıklar iyice açılır
      daha renkli olur saçın deneme

      Sil
  36. Merhaba
    ben dün saclarimi kuaforde boyattım fakat istedigimden ćok koyu oldu.bugun baska ni kuaforden randevu aldım ama sitenizden bunlari okuyunca vazgectim.yapilan islem sonrasi saçta kuruluk falan oluyor mu.bide rengi akittiktan sonra tekrar bi boya surmek gerekiyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba denemelisin hicbir kuruluk yapmiyor boyayada gerek yok

      Sil
  37. Merhaba tubi bende siyah olan sacimi evde kendim acarak sari yaptim hatta platin.oldu ama kotu oldu ve bende bi ton koyi yaptim kullu sari koyi bisey oldu artik acici kullanmak istemiyorum senin tarifini denemek istiyorum haftada kac gun yapmam gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpilcim ne zaman istersen yap ben tonu tutturana kadar yaptim
      Banyo zamanina denk getir
      Bide akar ya platindende a ciksa sac rengin suan bunu yapmasanda akar
      Elimiz kolumuz rahat durmuyor 😖

      Sil
  38. merhaba :) ben saçlarımı bakır kızıl yapmıştım ama dipler çıktıkça her boyamada saç rengim koyulaştı şimdi yine boyucam boyamadan bu işlemi yapsam dipleride açması mümkünmü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ana sacini degistirmez boyali sac icin
      Ama dipler boyadikca koyulasti dersen bir dene derim ;)

      Sil
  39. merhabalar koyu kahverengi saç boyası var benim saçımda,koyu bakır istiyorum ,bu yöntem işe yarar mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaramaz sanirim altta acik bir renk varsa belki ama o derece sac acmiyor boyayi akitiyor

      Sil
  40. saclarimi 1yildir kuaforde boyatiyorum.bakir tonlarinda en son bakirlarin arasina sari balyaj yaptirdim diplerim cikti ve evde kendim boyayim dedim .palettenin kahve bakirina boyadim diplerim kizil uclar sari igrenc oldu dediginiz islem ise yararmi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. srılardaq kızıllaşma olduysa yarar ama diplerde pek yarayacagını sanmıyorum alt zemin koyuya 1 senedir oturmustur :/

      Sil
  41. Benim saçım siyah siyahın altında orjinal saçım var bunu uyguladığımda boya akıp orjinal rengine geri mı dönüyor yoksa siyahi ton ton açıyor mu ?
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alt ton aciksa yawas yawas akitir boyayi ama ana sac rengine donemessin bununla

      Sil
  42. Merhabalar ben saçımı kendi kendime boyayarak karamel yaptım açıcıya hiç girmedi açık renkte boyalar kullanarak yaptım sonra yanlış boya sayesin de zar zor açtığım saçım koyuya dondu yıkamada akıyodu ama çok az bitek dinlerim açık bide uçları dediğiniz uygulamayı yapsm olur mu koyu taraflar açılır mı açıcı ile yıpratmak iştemiyorm siz demediğiniz zaman yıprandı mı saçlarım çok kalın değil ya korkuyorum

    YanıtlaSil
  43. Merhaba ben bemiks c tablet ilaç almışım yanlışlıkla bunu ezsem olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tablet ilaç derken suda çözünen ise olur ama hap ise olmaz büyük ihtimal

      Sil
    2. Hapla da oldu diyebilirim ama suda eriyen daha etkili.. Teşekkürler

      Sil
    3. aaa gülin çok sevindim

      Sil
  44. Merhaba benim saçmn doğal rengi koyu kestaneydi kendi kendime evde boyayarak karamel yaptm sonra dipler çıkmaya başlayınca siyah yaptm pişman oldum tekrar açmak istiyorm şimdi baya açıldı fakat tam orta kısımda koyuluklar var ve en az bir sene belki de daha fazla zamanda anca akar şimdi boya yapsam koyu taraflar yine koyu uç,ve tepesi açık olur açıcıyada girmek istemiym sizin yöntem işe yarar mı saçlarım ince bu yüzden yıpranır diye korkuyorum sizden yorum bekliym

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım yıpranmaz yani dendik ve yorumları okuduysan hep olumlu sadece o kısmına uygula bi dene farkedecekmi

      Sil
  45. merhaba.. şu an uygulama aşamasındayım.. sonuç hakkında bilgi vereceğim.. teşekkürler... sevgiler...

    YanıtlaSil
  46. merhaba. şu an uygulama aşamasındayım. sonuç hakkında bilgi vereceğim. teşekkür ederim. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah sonuc iyi olur bekliyorum ¯\_(ツ)_/¯

      Sil
    2. bir ton kadar açtı ve saçıma hiç zarar vermedi.. koyu kahveydi saçlarım. 3 gün daha deniycem... tekrar teşekkürler.. :)

      Sil
    3. süper cok sevindim peşpeşe yapma bence aciliyeti ツ yoksa
      haftada bir de olabilir

      Sil
  47. Merhaba benim saçım koyu renk açmak istedim oryalle açtı kuaför saçım çok yandı telleri de ince bende düzelsin diye 2ay önce siyaha boyadım ama koyu renkten çok sıkıldım sizin dediginizi yapsam faydası olurmu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siyaha neden boyadın kki hemde sarı üstüne daha yorulmuştur bence bir süre elleme dinlensin arkadasım

      Sil
  48. Sampuan kremli olsa bi farkı olur mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farketmez. bizzat uygulayan biri olarak söylüyorum:) ama ben kepeğe karşı etkili kullandım çünkü kepek şampuanlarıda boya akıtma özelliğine sahip

      Sil
    2. bilemiyorum öyle hiç denemedim

      Sil
    3. irem denemiş farketmiyormuş demekki :D

      Sil
  49. Selam tubi benim sacim şuan koyukahve verdigin karışımı. Kullansam saçimin rengi açılır mi birde bu karısim 10 vitamin yarım karbonat. Ve yarım bardak şampuan bir yıkamalık mi şimdiden vereceğiniz cevap için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yıkamalık değil durcak sacında bu karısım
      sacın koyu kahve altı ne renk

      Sil
  50. Tubi bişi sorcam sacımı artık her banyoda sadece karbonatla ıslakkrn avuyorum su vurunca boya akıyor ve saç rengim azcık açılmış gibi ama beyazlarım çok cıkmıs ve sacımın ön kısımları dipten kül rengi napayım bana yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzu instgramdan ekleşmemişmiydik ordan sorsaydın
      mevzu karbonatta demek ki bende deneyeyim beyazlar beyazlarrrrrr :( kül rengi derken dip boyadan sonrakilermi onlar öyleyse diplere uygulama orda ton farkı oluyorya

      Sil
    2. Intagramda yoksunki du bakayım tubi diye mi bulcam srni

      Sil
    3. Ama cok tubi var bulamadım

      Sil
    4. Efetubi yan kenarda war followw

      Sil
  51. merhaba ben 13 eylülde yorum yapmıştım sorunuzu ancak görüyorum baya geç oldu kusura bakmayın. evet saçlarım şu an sarı haldeler :) şöyle anlatayım ben uygulamayı 6 kez yapmıştım . saçım kömür karasından kahveye döndü. boya tamamen akmıştı yani. sonra dedim artık siyah yok rahatça boyatabilirim ve kuaföre gittim 6. uygulamanın sonunda. saçımı oriel kullanmadan bal köpüğüne çevirdi. çok mutlu olmuştum gerçekten. iki hafta sonrada tekrar gittim ve sarıya çevirdi.. saçlarım c vitamini uygalamadan önce inanılmaz yanıktı hiç bir zaman siyahtan sarıya dönemeyeceğini söylüyodu kuaförler ki haklılardı gerçekten yapsalardı saç kopacaktı ki zaten kopuyolardı tararken. yataktan kalktığımda yastığım kopmuş minik saçlarla dolu oluyodu o derece yanıktı. açılması imkansızdı yani ... ve ben o saçı c vitaminiyle tekrardan sapsarı yaptım :) bazı arkadaşlar yapmış ama sonuç alamamış sanırım . ilk uygulamada zaten mucize beklemeyin. yarım ton falan açılıyo ilkte belli belirsiz yani. farketmemiş olabilirler. asla pes etmeyin ve saç siyahsa özellikle 5 6 kez uygulamaya devam edin... tavsiyem öncelikle şu. aldığınız vitamine dikkat edin arkadaşlar. saf c vitamini olmalı! yani içinde çinko vs başka bişi olmayacak sadece saf c vitamini 1000 lik tablet olacak. ben youplus kullandım ilk iki açmada. bi kaç ton açtıktan sonra solgarın kapsül halindeki c vitamininden kullandım.. kapsülleri açıp içindeki tozla uygulama yaptım.. haplarıda var dikkat edin karıştırmayın kapsül olacak. boşa paranız gitmesin solgar pahalı bi ürün çünkü. ama aslında gerek yok çünkü youplus saçımı açmıştı devam etseydim ona aynı sonucu alacaktım pişmanım o kadar para verdime solgara :))) sunplus kullananlarda memnun aynı zamanda. önemli olan saf olması unutmayın. 1000lik olacak. bu arada ben normal karbonat kullandım ingiliz değildi. ama yani sonuçta bi sorun yaşamadım.. bide karışımdaki şampuanım ğclear dı. kepeğe karşı etkili şampuanlardada boya akıtma özelliği vardır. ama normal şampuanla yapanlardanda şikayet duymadım :) yazacağım bu kadar arkadaşlar. hoşçakalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyyyyy canımsın ya tek tek yazmışssın çook sevindim saçlarına keratin al tatlım ek olarak 2 haftada bir yayınlıycam kullanma asamasındayım mükkemmel bişey takipte kal kaçırma :)
      ciddden çok mutlu oldum yaa upuzun üşenmemiş anlatmıssın :D tebriklerrrrr bize :D

      Sil
  52. yorumlarım gitmiyor galiba :(

    YanıtlaSil
  53. Merhaba ben arkadaşım saçına yardım edeceğim boyaması için size de sorup bilgilenmek istedim . Arkadaşın Saçı uçları kahve ve kızıllık var için de sanırım 6 tonlarının içerisinde kızıllık olan rengi uçlarında yaklaşık 4 parmak kadar var . Neyse Arkadaşımın diplerde baya Çıktığı için boyamak istiyor yalnız röfle istiyor ben yapıyorum normalde ama şimdi biraz problemli saç var nasıl yapmam gerekir ??? Ben şöyle Düşündüm ama siz doğru yanlış söyleyin lütfen ... Uçlarını açıp sonra röfle yapıp işlemi bitirdikten sonra külli bir cila atsam diye düşünüyorum ama sizce nasıl olur yardımcı olursanız sevinirim ellerinize sağlık bloğunuz çok iyi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hazancım uçları açma sakınnnnnnn yanar kopar net bir renge boyayın önce küllü zemin üstüne oriyelsiz acık dogal sarılarla önce krepe balyaj yap renk kırılsın röfleyide yaparsın becerebiliyorsan derim ben

      Sil
    2. Teşekkür ederim cevabınız için ellerinize emeğinize sağlık çok özel bir sayfanız var ...

      Sil
  54. Merhabalar, bende yarın uygulayacağım. Saçlarım şuanda 5-6 tonlarında bir kahverengi, bu renkten önce saçımda çikolata kahve vardı yani açık renk değildi ama umarım 1-2 ton kadar açar. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  55. bu işlem saçı koyulaştırmıyor değil mi? çünkü daha açık olmasını ve turunculuğu almasını istiyorum

    YanıtlaSil
  56. Selam bana da yardımcı olur musunuz? Doğal saç rengim koyu kestane baya siyaha yakın. İki sene boyunca altın kumral kullandım. Sonra kızıla heves ettim boyadım ama pek içime sinmedi. Şimdi altın kumrala dönmek istiyorum bu bahsettiğiniz açma yöntemi bende de işe yarar mı? Yani demek istediğim sadece boyayı mı akıtıyor bu işlem yoksa saçı mı sarartıyor? Bir de dört işlem sonrası tamamen aktı demişsiniz bu dört işlemi ne kadar sürede yaptınız ve sarıya ulaşmak için mi dört işlemdi yani benim dört kere uygulamam gerekir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sedacım bu işlem uygulama sactakii boyayı akıtıyor
      kızılda çok akan bir renk oldugu için bence dene haftada bir dene derim ben :)

      Sil
    2. canım instgram kullanıyorsan dmden yolla sacını :)

      Sil
  57. Tubi birini ekledim instagramdan ama garipti sen misin o brn takıp ettim oda hemen takip etti :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan seni takip ettim demek ki senin takip ettiğin ben değilmişim :)

      Sil
    2. O garip benim 😂

      Sil
  58. merhaba bütün yorumları okudum üşenmeden :) yalnız hala kafamda bir takım sorular var,uzun yıllar platin kullandıktan sonra siyaha boyadım sonra klasik pişmanlıklar vs ardından açıcı ile açıp kumrala boyadım sonra tekrar çikolata kahve boyadım ve yine pişmanlıklar :) şimdi sorum şu bu karışım bi önceki saç rengine mi döndürüyor boyayı akıtarak yoksa sarı mı yapıyor,eğer sarı ve tonları oluyorsa yarın koşar adım eczaneye gideceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akitiyor aciyor dene bak 6kerede ozune donmus arkadas

      Sil
  59. tuba hanım? kaç tane yorum attım ama gitmedi hiçbiri :(

    YanıtlaSil
  60. AA:)
    Merhabalar tekrardan.
    Benim saçım şu anda nar kızılı. Nar kızılının altında çikolata kahve şarap kızılı var Tuba Hanım. Boyayı dediğiniz yöntemle akıtıp kahve tonlarına dönmek ve ışıltı attırmak istiyorum sizce oluru var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kizil oldugu icin daha cok akacagina inaniyorum(^.^) ilk denemede farkini hissedersin yikarken oluru var diyorum :)

      Sil
  61. Çok teşekkür ederim. işlemi uyguladığımda sonucu paylaşıcam görsel olarak da:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekliyorum insalllah farki ilk seferde farkedersin

      Sil
  62. merhaba canım benim saçlarım uzun süredir siyah acaba bende de etki eder mi ? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun süredir siyahsa olmaz... boşuna deneme...

      Sil
  63. tuba hanım beni de bilğilendirirmisiniz siyahtan çok sıkıldım bende işe yarar mı saçlarım 2 senedir siyah boyuyorum . yorumlarınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kubracim ise yarayacagini pek sanmiyorum sabitlesmis 2senedir aman aman acmaz kesinlikle alt zemin acik degil ya

      Sil
    2. keşke benim içinde bi yöntem olsaydı çünkü çok sıkıldım artık kahve tonları kullanmak istiyorum :(

      Sil
  64. merabalar :) şimdi benim saçlarım normalde koyu kestane. ama şu an platin sarı. diplerim çok koyu çıktığı için kumral dip boya yaptırdım geçenlerde. merak ediyorum bu yöntem dip boyamın rengini açar mı????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl anlatsam oaçılıp yapılmadı sanırım dip boyan koyu kumral bakır yansımalı oldu son hali tahminimce kırar rengini ama altlara uygulama istersen dip boya yapar gibi uygula iyice açılmasın tüm saçın

      Sil
  65. Öncelikle merhaba demek istiyorum :D Ben saçımı yaklaşık 6 gün önce boyattım. Googledan bulduğum doğal sarı saçı götürdüm dedim ki ben sarı istiyorum bana bu saçı yapın tamam dedi yalnız bu çok sık paket atılmış çok para tutar dedim öğrenciyim daha az paket atarız aralarda kumral kalır daha doğal olur dedi dedim ama bu renk olur dimi olur olur dedi. Neyse saçım da kumral uçlarında da 2 sene önce aka aka kalmış hafif renk açıklıkları var. Neyse bu bana bi güzel krepe balyaj yaptı. Efendime söyliyim iyi güzel sarı oldu en başta herkes bayıldı bende dahil tabi boyadıktan sonra cilada attı. Perşembe akşam boyattım cumartesi saçlarımı bi yıkadım saçlarımın uçlarında turuncu turuncu renkler çıktı. Benim o muhteşem renk döndü leşe. Sonra dayanamadım durdum 2 gün daha yıkadım gittim kuaföre dedim bu saç turuncu oldu uçları. Gittiğimde üzerinden 4 gün geçmişti pazartesiydi. Demesin mi bana onda bi hata yok saçın kendinde var. E be kuaför ben sana rengi gösterdim olur dedin o kısmı niye söylemedin diyemedim çünkü bikaç kez sarı değil gibisinden konuştuğumda sesini yükseltti cevap verirken ben de diyemedim bişey. Bi cila daha attı sarı iyice koyu oldu. Neyse ben afedersiniz ama bi tarafıma baka baka geri döndüm eve. bugün de yıkadım cilası aktı. Altın sarısı oldu. Diplerden itibaren 4 parmak kendi saçım gerisi altın sarısı ara ara kendi saçım. Bu arada ombreymiş bana yaptığı. Ombre istemiyorum dediğim halde. Neyse benim istediğim renkte tam sizinki gibi. Bakalım biraz saçım dinlensin. Bunu denemeyi düşünüyorum sizce işe yarar mı ? Dipteki kendi saçıma ve ombreli saçıma ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dip(kendi) saçına yaramaz ama ombreli kısmını sapsarı yapar kuzum krepe balyajın yeni ismi ombre olmuş :D imkanın varsa o saçın üstüne bildigimiz balyajı yaptır ombrelere gelmeden ışıl ışıl doğal bir saç olacaktır

      Sil
  66. Kuzum elleri kopsun o kuaforun ne diyeyim bi b.ku brcerrmiyorlar kendi kafalarina gore hepsi valla bizim yontem ise yararda ombrelerin iyice acilir sombre olur 😒 sacin yipranmistir ombre yapmis acmis saci 🙈 ondan turunculasmis biraz dinlen idare et pespese sacina bisi olucqk azcik idare et kuzumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada Tuğçe ben 😄 Ben de okul öncesi öğretmenliği okuyorum seneye mezunum meslektaşız 😄 Ya zaten bunu bir ay falan olduktan sonra deniyim diyorum işe yararsa. Sadece sorun işe yarar mı merak içerisindeyim :( bu arada teşekkür ederim cevapladığınız için :* :)

      Sil
    2. Ah Tuğçe bende farklı değilim 2 gün üst üste saç boyadım benim kizil di kuaför önce açtı sonra sarı dedim ona yaptı bana kumral yıka sık sık açılır dedi içime sin media loreal 02 aldım bugün boyadım diplerinden iyi diğer yerler oldu platin 1 hafta sonra tekrar boyucammmm offff offf sanada uzuldummm dene bakalım sende

      Sil
    3. bn ceylan kesnlkle yapcam merakla nasıl olacagnı bekliyorm irem arkadasmzdan sankı cesaret aldm cnku hep ya sacm yıpranır dokulur diye korkuydm tatıldeym smdı eve döndügmde ilk işim bunu yapmak olcak:)) daha sonra yrumlarımı inşallah atarm.)

      Sil
  67. Merhaba 3 gun once saclarimi siyaha boyadim amacim aralara rojle atmakti ilerde ama olmadi ben siyahi nasil akitip sari yapacam dediginiz yontem olurmuki lutfen cvp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zemin renginide yazarmısın her türlü akıtıyor yeni byanmıs siyahı ama alt rengi ne renk bilemiyorum ama akıtır

      Sil
  68. tuba abla merhaba. nili ben :) saçlarımın doğal rengi koyu kahverengiydi. gece mavisine boyattım 5-6 kere. şuan bildiğin simsiyah :D şimdi saçlarımı altın karamel yapmak istiyorum. yani saçlarımı açmam gerekecek. ama bunu yakarak yapmak istemiyorum. oriyel kullanmamam lazım. yanmış olan saçı elleyince ele sert ve tiftifkleşmiş bi tuşe hissi bırakıyor. kesinlikle istemiyorum.peki ben zarar vermeden yakmadan nasıl açabilirim ?? bana hangi markaları önerebilirsin ? saç açmak ve altın karamel rengi için ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 boyamada bi ton açılıyor normal saç mesela kahvenin üstüne sarı alsan 2 cide hafif kırılıyor rengi organics markalı boya var organik onun platin sarısına boyaya bilirsin açıcısıda var ama içindeki miktar ışıltı atmaya yeter tüm saça asla yetmez ツ

      Sil
  69. tuba abla ? yazılarım gidiyor mu ya :D sayfayı yenile aşağıya in yapmaktan beynim döndü :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. walla bende bekledim 2 ay sonra geldi onay beklemede yorum yok görünüyordu :)

      Sil
  70. Merhabalar benim de bir kaç sorum olacak şimdi benim kendi saçım siyaha yakın beyazlar olduğu için sürekli boyuyorum genel de siyah boya bir ay önce de arkadaşla siyahla kızılı karıştırıp sürdük tabi her zaman ki gibi siyahın üstüne hiçbir boya tutmadığı gibi sadece üstler de biraz kızıllık oldu altlar yine siyah ben de siyahtan çok skldım kahve tonları tenime daha çok yakıştığı için o tonlara geçmek istiyorum ama öncelikle siyahı saçımdan atmam gerekiyor bu işlemi kuaförde yaparsam saçım çok yanar sizin yönteminizi uygularsam siyah saçımdan akar mı akarsa nasıl ne renk olur acaba sonra kahve tonlarına boyasam nasıl kurtulacam bilemiyorum lü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm merhaba siyah aka aka kestaneleşiyor önce ama sürekli denemek lazım dipler sıcak oldugundan kızılı kabul ediyor hemen ama uclar dahada koyulaşıyor ana saç rengini söyleyebilirmisin

      Sil
  71. Merhaba bende şuan uyguladım saçıma yanma hissi normal mi acaba

    YanıtlaSil
  72. Merhaba bende uyguladım şuan saç diplerinde yanma hissi normal mi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zizu bende olmadı diger yorumlardada bahseden yok alerjik olmasın korktum :(

      Sil
  73. Merhabalar. 4 ay önce saçımı kestane kızılına (isme bakmayın bildigimiz koyu mor) boyadım. Boya yetmediği için 2. Paketi alıp tekrar boyadım fakat koyulu açıklı ara ara kendi kahve saçımın olduğu iğrenç bir görüntü oluştu. 3 hafta felan bu şekilde gezdikten sonra artık iyice rahatsız olup korka korka kuaföre gittim. 2.5 saate yakın uğraştı. Önce açıcı ile renkleri esitlemeye çalıştı. Sonunda koyu kumral ile açık kumralı karıştırıp sürdü. Kafamda bi renk yoktu sadece eşit renk olsun istiyordum. Daha sonra yikadikca renk açıldı. Gören herkes bayıldı. Aradan 2 ay geçti. Dip boyası kabusu başladı. Saçlarım çürümüş muz gibi gezmeye dayanamadım ve saçlarımı dipteki orjinal rengine kendim boyadım. Fakat sonucun kutunun dışında görülen renkle alakası yoktu. Dışta türk kahvesi yazmasina karşılık saçım bildiğiniz siyah olmuştu. Herkesin dalgaları felan çok kötü oldu. Ayrica boyamayı gene becerememiştim. Açıklı koyulu iğrenç bir görüntü oluştu gene. Gidip 2. Kutu boyayı vurdum daha da koyu oldu. Derken sizin sayfanızı gördüm. 2 kutu c vitamini ile 4 kere açtım. Şükürler olsun şuan daha katlanılabilir bir renk oluştu. Kızıl kahverengi arası bir ton. Size sormak istediğim 2 kere daha uygularsam c vitaminini eski tonu olur mu ? Olursa gene diplerim siyah tabiri caizse çürümüş muza döner miyim ? (Çünkü dip boyam 5-6 cm felan gelmişti) açtıktan sonra sizin gibi açık kural tonu bir renge boyarsam saçım yanar mı? Kuaföre gidersem de hem yüklü bir miktar ödeyip hem de yanmış saçla dönme ihtimalim yüzde kaç? Siz benim yerimde olsanız napardiniz? Lütfen en kısa sürede cevabınızı bekliyorum zaman ayırdığınız içinde çok teşekkür ederim. Not: saçlarımı kremli ve köpeğe karşı etikili head&shoulders la yikiyorum ve hızlı uzaması ayni zamanda saçımı beslemesi için argan yağı kullanıyorum. Eski saçlarımı istiyorum :'( nolur bi akıl verin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selaaaaaaaaaaam öncelikle işe yaramasına sevimdim dipleri açmaz çünkü dipler ana rengimiz saçlar için 2 aydır kullandıgım 2 ürün var mükemmel etkisini gördüm bu akşam yazısını hazırlıyacagım umarım faydası olur sampuanda gliss alabilirsin ama şise bitince tekrar aynı modeli alma çünkü saçlar alışınca bir etkisini göremiyorsun değiştirmek gerekiyor bide her argan yagı argan yagı değil :( oranına bak alırken otacının ve bebakınkini tavsiye edebilriim

      Sil
  74. Mrblar ben bu yazıları okuyup çok etkilendim ve hemen c vitamini ile karbonatı aldım. saçımı kahveye boyamıstım ama artık açık renk istiyorum. kaç taplet kullanmalıyım ve ıslak saça mı kuru saça mı uygulamam gerekiyor. bilgilendirirseniz sevinirim acil olarak bu gece yapmak istiyorum da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şirenem ben yorumları yeni görebildigim için uyguladınmı bilemedim :) ama kuru saca uyguluyoruz

      Sil
  75. Tubii benim sacim açık kahveydi dipler gelince değişiklik olsun diye patlıcan moruna boyadım 2 hafta önce ama pişmanım :( bu islemi 5 6 kere yapsam acilir mi sacim bende sarı olmak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saç rengin ne renk ? acaba dipten gelenler mor kızıl daha cabuk akar sanırım faydasını görebilirsin

      Sil
  76. Merhabalar saçımı kuaföre gitmeden açık kumral yapmak istiyorum açıkçası bir umut oldunuz fakat sacimda bir çok işlem var 5 ay içinde geçirdiğim değişiklikler: ilk olarak ana saçım açık kahveydi wellanin kestane kizili (bildiğiniz koyu mor) ila boyadim 1 ay sonra aykırı geldiginden kuaföre gidip Kumral istedim. Açıcı sürdü sonra kumrala boyadı fakat Boya aktı ve açık kumral oldu çok hoşuma gitti. Dip boyam gelene kadar kullandım. Daha sonra kuaföre gitmemek ve dip boya derdinden kurtulmak için türk kahvesi (hangi marka hatırlamıyorum fakat dışında boyarken beslediği yazıyordu yipranmanin en az.onda olduğunu düşündüm ve bariz fiyat farkı vardı onu alıp boyadim) kutunun disindakinin neredeyse 3 ton koyusu yani siyah oldu bildiğiniz. Evden çıkamadım eskiden herkes sacima bayilirken.kötü yorumlara dayanamadım. C vitamini uyguluyorum yaklaşık 2 aydır. Renk aksın diye 6 kere uyguladim şuan açık kahve rengi gibi ama.çok açık değil açıkçası. Eskisi gibi açık kumral istiyorum hangi boyayı evde kendim uygularsam elde ederim ? Saçımın yanma ihtimali var midır? En kısa sürede yardımcı olursanız çok sevinirim merak ettiğim sarıya en açık tonda alıp boyasam kumral rengi elde eder miyim ?
    Not: Saçımı her yikamadan sonra kremleyip.argan yağı sürüyorum ayrıca uçlarını yeni kestireli 2 hafta oluyor elimden geldiğince yipranmasina engel olmaya çalışıyorum bakım yapıyorum,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım en az 2 denemede koyu tonu bastırıyor sarılar
      organic markasının platin sarısı yada küllü sarısını karıstırıp deneyebilirsin :)

      Sil
  77. Merhaba benim de bi sorum olacaktı . Kendi saç rengim kestane. Saçlarım açma işlemi gördü . Daha sonra aktıkça kötü bi renk oldu ve ben de siyaha boyattım ama pişman oldum yaklaşık 3 ay oldu diplerim geldi . Sizin uygulamayı yapsam kötü olur mu saç rengim nasıl açılır ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dibinde cıkmış sanmıyorum o kadar etkili olmaz alt zeminde kestaneyse :(

      Sil
  78. Merhabalar benim sacim sariydi koyulastirmak istiyordum teyzem palette ve koleston koyu kahveyle karistirdi sacim simsiyah oldu bir bucuk ay boyle dolastim bugun halamla kumrala boyadik nevacolor kumral 7 . diplerim sari geri kalan simsiyah oldu. Diplerimi tekrar nevacolor 6.0 koyu kumralla boyadim ayni gun hepsi kapanmamis arada sarilar var derim aciyor biraz 14 subatta yaklasti bana bir fikir verin nolur :(

    YanıtlaSil
  79. Bnde yapmay basladimm ucuncusunu yaptim bekliorum

    YanıtlaSil
  80. Ikincisinde acilmayi gorebildim.. sacim siyah oldugu icin.. biraz zor acikacak ama olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevindimmm bilgilendirdigin için teşekkürler ツ

      Sil
  81. Merhaba benim dogal sac rengim koyu kestane ama 6 aydir kizil boya kullaniyorum ama daha acik bi kizil istiyorum saclarimin sagligini bozmadan bu islemi uygularsam acaba daha acik bi kizil tutar mi yani dog rengide acar mi bu karisim simdiden rtesekkurler

    YanıtlaSil
  82. Merhaba ben de bu yöntemi yanlışlıkla sarı üzerine maviye boyadığım saçlarımda yaptım :) Henüz ilk yapışım ama çok güzel açıldı. Iki ton açıldı..
    Teşekkürler bize bu yöntemi böyle ayrıntılı anlattığıniz için :)

    YanıtlaSil
  83. Ilk denemeyi yaptım. Eşim çok beğendi. Saça yapılan her türlü zararlı işleme karşıdır kendisi.Böyle doğal yollardan açma işlemini o da benim kadar heyecanla bekledi.ilk seferde 1 saat bekletmis olmama rağmen yine de başarılı oldu.Sonraki seferi daha bir merak ediyorum şimdiden. Emekleriniz ve paylasiminiz için cok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya aslında uyunabilse gece yapıp sabaha sarı kalksak ama yapış yapış perişan oldum ben
      teşekkürler ツ
      işe yaramasına sevindim musmutlu günler elifcim

      Sil
  84. Selam kızlar benimde saçım yoğun fuşya yikandikca akıyor ve sürekli boyamak gerekiyor daha öncesi altın karameldi renk tutsun diye oriel ile acip fusyayi uygulamistim ama renk böyle akinca sari sarı saclarim cıkınca morelim bozuldu iyice bikere acici ile acmayi denedim gram acmadi :) kuaföre gitsem Saçımı maf edicek biliyorum az daha sütlü çikolataya boyucaktım renk cok koyu geldi nette gezinirken burayı buldum simdi bu yönetimi uygulama asamasindayim sonucu merak ediyorummm :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahar iyi yada kötü sonucu paylaşırsan sevinirim teşekkürler ツ

      Sil
  85. Merhaba :) sacimin kendi rengi kullu kumraldi ama senelerdir platine yakin rofleliydi. 3 gun once gidip kendi rengime boyatmak istedim ama maalesef kendi sacimdan daha koyu kahve oLdu. Boyadan once kuafor pigmentasyon da uyguladi boya tutsun diye. karalar bagladim :) normal hoyada ise yarar ama pigmentasyonda da ise yarar mi acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pigmentasyonla sabitlenmiştir aslında 1 2 hafta kullanıp deneyebilirsin zararı yok ama belki yararı olur ツ

      Sil
  86. Merhaba saçim suan küllü boya kullandığım için sarı- yeşil oldu resmen bu işlemi yapsam yeşillik gider mi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet edacım yararı olur yorumları okursan işe yaradıgını görebilirsin bide arap sabunuyla yıkayan arkadaşımız var ama daha denemedim ツ

      Sil