22 Nisan 2014 Salı

hoşgeldin ilkbahar ve diyet sezonu :)

nasıl başlasam bilemedim biz kadınlar sanki kışın yediklerimizin kilo yaptıgını bilmiyormusuz gibi davranıyoruz ya bazen ツ dışarı çıkmıyoruz kalın kumaşlar giysiler kat kat kilolarımız biz farketmeden vucüdumuza yerleşiyor bile bugün itibariyle dukan diyetine başladım 2 . kez bugun atagımın 2 günü ilk dukan maceramda 102 ile başlayıp 86 a düştüm kilo vermenin verdigi huzurla kaçamakların dibine vurdum
kaçamak tekere çomak sokmak oluyor dukanda zinhar yapmamalı kendini sıkmalı insan
96 kg yu görünce dur dedim kendime :) 7 kilo gitti devamlardayım ツ ideal kilom 76 ama ben 80 olsam dünyalar benim olur ツ

HAAA diyet dedim diye aç falan kalmıyorum sakın ツ  aç kalıyorum sanmayın zaten aç kalırsanız kilo veremiyorsunuz ki ...
protein ağırlıklı bir diyet bu

Dukan diyeti, Diyet dört farklı aşamadan oluşuyor.İlk aşama atak aşamasıdır. Hazırlık ve diyete başlama aşaması olarak da bilinir. Protein ağırlıklı besinler tüketilir. Yumurta, tavuk, peynir, balık, biftek süt yoğurt vb. gıdaları tüketebilirsiniz. Bu ürünleri tüketirken ve diyete devam ederken günde 1.5 kaşık yulaf takviyesi gerekiyor. Bu arada şekersiz olarak bitki çayları için ve bol bol su tüketin. Atak aşaması diyet yapanlar halsizlik vb. etkiler yapabilir.İkinci aşama ise seyir aşaması da denilmektedir. Bu aşamada yine y.kepeği tüketilmeli 2 kaşık  bol bol protein ağırlıklı gıdalar tüketilmelidir. Dukan diyetinde kilo vermeye bu aşamada başlanır. Haftanın belli günlerinde örnegin 1 gün saf protein ataktaki aynen ertesi gün sebze -protein yalnız sebze 3/1 ,protein 3/2 yine protein sebzeden fazla olmalıÜçüncü aşamada protein ve sebzeyi aynı gün tüketebilirsiniz. Ayrıca sebze ve protein ile birlikte meyve ve ekmek ( beyaz ekmek olmamalı ) tüketilir. Dukan diyeti yaptınız ve bu aşamaya kadar geldiniz. İşte size mükafat; bu aşamada haftada bir gün karbonhidrat ağırlıklı beslenebilirsiniz yani serbestsiniz. Bence yine de sınırı aşmayınDukan diyetinin dördüncü ve son aşaması ise programı devam ettirmek ve kiloları korumak üzerinedir. Yedikleriniz ve içtiklerinizde serbestsiniz ama unutmayın haftada bir gün protein ağırlıklı beslenmeniz gerekiyor. Siz siz olun bu aşamaya kadar geldiyseniz aşırı kilo aldıracak gıdalardan kaçının. Kilo almanın çok kolay, kilo vermenin çok daha zor olduğunu unutmayın…

facebookta 10000 kişilik bir grubun yöneticisiyim aynı zamanda buda grubumuz gelmek isterseniz 40 yönetici arkadaş ve yardımsever üyelerimiz diyet ve sağlıklı zayıflayabilmeniz için gereken gazı verecektir ツ tık tık 
 bu fıstık grubumuzun kurucusu Melis Hazırcı Tezcan tamamen iyi niyetiyle ücretsiz hiçbir karşılık beklemeden  7/24 danışabileceğiniz
kilolu bile olsanız kadın oldugunuzu unutturmamaya çabalayan harika bir insan ve dukana başlama sebebim
bu da diyette olun olmayın bir annenin bir kadının kaleminden gerçeklere dokunuş hayata tutunuşun karalamaları http://oncekadinsonraanne.blogspot.com.tr/ okunası yazılar var hele bir şükür kısmı var ki halinize bin şükredeceksiniz  ツ http://oncekadinsonraanne.blogspot.com.tr/



ekmek ve krep işinde içime ümit usta kaçmış gibi hissediyorum 
yapa yapa alışıyoruz sanırım 
bir kaç yemek örnegi koyayım 



ve dün itibariyle squat a başladım acayip yorucu bi egzersiz :)
öyle basit göründüğüne bakmayın


 herşeyden kısa kısa bahsettim bana gaz veren bi tanecik arkadaşlarımıda unutmayayım hepsine teşekkürü bir borç bilirim ayşegül ve melike ツ umarımmm bu sefer başarabilirim ツ
herkese bol eksiler 




2 yorum:

  1. Bu sefer olacak inaniyorum ben sana tugbacim bu sefer birlikte basaracagiz imza aysegul

    YanıtlaSil