7 Nisan 2014 Pazartesi

parmak izine son :) rossman


malum devir teknoloji devri sizlere eşimin kurtarıcı buluşundan bahsetmek istiyorum ;)

dokunmatik aletler çoğaldıkça dokundukça yayılan PARMAK İZİ sorunsalını çözmüş bulunuyorum :)
lcd tablet telefon en önemlisi benim için televizyon temizliği gözümün önünde bir iz bir parıldama olursa sinir oluyorum .
neyse efendim eşim rosmanndan araba camı için bunu almış ben ise eski yeni hertürlü yöntemi deneyip tv yi izssiz silemiyorum atletlemi silmedim 15 liralık bez ilemi silmedim illa kenarında köşesinde bir iz oluyor camsil vb gibi ürünleride ekranı korumak için sıkamıyoruz biliyorsunuz e ekran koruyuculu spreylerdede gene iz kalıyor  kocamın çok güzel siliyor arabanın camlarını dediği an kendimi bu mendille tv başında buldum sonuç mükemmel o yüzden herkese tavsiye ediyorum kocaman bir mendil çıkıyor içinden

  20 tanesi 4.65 tl fiyatıda gayet uygun 
     gönül rahatlıgıyla kullanabilirsiniz :)




ipucu 1 mendil 2 lcd 2 tablet ve telefonları temizleyebiliyor :)

2 yorum:

  1. ne güzel bende herşeyi denedim buralarda bulabilirmiyim acaba

    YanıtlaSil
  2. bilmem :) belki orayada açılır netten sipariş ver :)

    YanıtlaSil