11 Temmuz 2014 Cuma

Jillian Michaels 30 Day Shred: Level 1 2 3 4

merhabalar
upuzun bir aradan sonra yeniden bloguma döndüm
internetsiz ve bilgisayarsız kaldıgım zamanlarda boş durmadım tabiki bi sürü ürün vs vs
ama en önemli aktivitem kışın aldıgımız kiloları vermek birazcık sıkılaşmak için
egzersiz denemelerim bir sürü şey denedim leslie piloxcing zumba ... listem uzun hangi birini yazayım ツ
ama çareji jillian micheals 30 günde buldum bugun 6.günüm sadece kollarımda oluşan minik değişiklikten başka bişi yok diye arkadaşlarla konusurken jillliana başladıgım günkü resimlere bakmak geldi aklıma
hemen ibretlik fotolarıma baktım ツツツ

biri dese ki 6 günde bu kadar toparlanma oluyor hadi canım derdim kimi yiyorsun sen ?
ama ne ben ne arkadaşlarım 6 gün önceki ve bugunkü karşılaşmamıza bakınca inanamadık ツ
o yüzden hepinize tavsiye ediyorum daha 24 günüm olmasına rağmen inanılmaz basit hareketlerle (bunu yazdım ama yalan söylemiş olmayayım benim bünyeme çok agır geldi ilk 2 gün agrıdan yürüyemedim
bknz instgram fotolarım :(
 
hiç hiiiiç kıvırmıyacağım hayatımda ilk defa kaslarım nerde nerem ağrıyor emin oldum ツ
aslında ortada yapılan aman aman agır bir hareket yok ama ham vucuda çok zor geliyor 
belki başlayan olur diye  hemen yazayım dedim 
memnun kalacaksınız ツ
 sıkmıyorda 27 dakika 

alet edevat gerektirmiyor dambılı olana kolay olmayana su sişeleri fayda sağlar
sarkmamış göbeciklerle sımsıkı günlerrrr
tubii....


not:kendi önce sonramı koymayı çok isterdim ama göz  zevkinizi şimdilik bozmamayı düşündüm ツ

2 yorum:

  1. İnanmıyorum. ben de ramazandan sonra bundan bahsedecektimm. ben çok severim jillian'ı ^^ Türkiyeden de deneyenlerin olması çok hoşş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. hadi canim sende mi yapiyorsun superr kacinci leveldesin sahane yaaa

      Sil